Etkiniz büyük ölçüde web ile genel olarak nasıl bir ilişki kurduğunuzla tanımlanır. Sektör bloglarında yer alıyor musunuz? Müşteriler işletmenizi popüler forumlarda ve dizinlerde sıraladı mı? YELP’de nasılsın? Zaten biraz popülariteniz varsa, her şey daha iyi. Kulaktan kulağa iletişimden daha iyi bir şey olmadığını söylüyorlar ve haklılar – bunun bir Google algoritmasına yansıtılması hiç beklenmemiş olsa bile! Bu konuda iyi gidiyorsanız, tercih ettiğiniz anahtar kelimelerle otomatik olarak daha iyi bir şekilde ilişki kurarsınız. Değilseniz, daha zordur, ama biz bunun için buradayız. İster yeni olun, ister ilk önemli yorum derlemenizi toplamaya çalışıyor olun, ister olumsuz olanlardan kurtuluyor olun, bir çıkış yolu var. Örneğin, geçmişten rahatsız olmuş müşterilerle barış sağlama taktikleri de dahil olmak üzere, olumsuz eleştirilerle başa çıkmak için olumlu yöntemlere sahibiz. Site dışında insanların sizin hakkınızda söylediklerinin gerçekçi bir portresini oluşturarak ve bunun nasıl kullanılabileceğine karar vererek web sitesi analizimizden devam ediyoruz.
İlk yorum yapan siz olun