Aynı derecede önemli olan, Google’da bir şirket arayan İnternet kullanıcılarının% 80’inden fazlasının, satın alma ilgisi veya niyeti ile şirketin web sitesini ziyaret etmesidir. Bir şirketin web sitesi yetersiz olduğunda, bu büyük alıcı grubunu gözden kaçırma riski doğar. Buna karşılık, duyarlı bir web sitesi tasarımı bu kaybı önler ve bunun yerine önemli gelir kazançları sağlar. Bu iddia aşırı görünüyorsa, şunu göz önünde bulundurun: Bir restoranın menüsünü görmek için telefonunuzda internette gezinirken ve metin o kadar küçük ki onu zar zor okuyabilirsiniz ya da o kadar büyük ki esnetilmiş ve okunaksız hale geliyor. Normalde ne yaparsın? Hayal kırıklığı içinde, muhtemelen geri düğmesine basıyorsunuz ve bu iş hakkında daha az olumlu düşünüyorsunuz. Bu olumsuz web sitesine göz atma deneyimine ilişkin ilk izleniminiz üzerinizde kalır, çünkü bugünün çağında deneyim her şeydir. Bunun yerine, günümüzde birçok işletme ve kuruluş, duyarlı web tasarımı adı verilen bir çözüm kullanarak, sitelerini ziyaret eden kişiler için mobil web’de gezinmeyi hoş ve ödüllendirici bir deneyim haline getirmeye çalışıyor. Bu yaklaşımı kullanarak, bu şirketler, hizmetlerini bir mobil cihazda arayan çok geniş bir kullanıcı tabanından elde edilen gelir artışı ile ödüllendiriliyor. “DUYARLI WEB TASARIMI” NE ANLAMA GELİYOR? Duyarlı web tasarımı, bir web sitesinin herhangi bir mobil cihazın ekranına okunaklı bir şekilde sığabileceği anlamına gelir. Metnin tamamı okunabilir, tüm görüntüler net ve her şey ekrana bir dizüstü bilgisayar veya masaüstü bilgisayardaki kadar mükemmel bir şekilde uyuyor. Peki duyarlı web tasarımı neden önemlidir? Çünkü bir işletmenin en iyi adımlarını atmasına ve site ziyaretçisine harika bir göz atma deneyimi sunmasına izin verir. Siz farkında olun ya da olmayın, site ziyaretçileri bunu takdir ediyor ve şimdi internette bir şirket ararken iyi tasarlanmış bir çevrimiçi vitrin bile bekliyorlar. Bu nedenle, ilerici işletmeler artık duyarlı web tasarımının önemini kabul ediyor.
İlk yorum yapan siz olun