Araştırmayı yaptıysanız ve verileri sitenize uyguladıysanız, dönüşüm oranlarında bir sıçrama bekleyebilirsiniz. Sitenizi ziyaret eden kişiler, ihtiyaç duyduklarını çabucak bulurlar ve bunu sağladığı için markanızı takdir ederler. Marka sadakati sonuçları. SEO Yine de SEO her zaman önce gelir. Trafik olmadan dönüşüm elde edemezsiniz. Değerli, yapışkan içeriğe ve ziyaretçilerin dönüştürmesi için birçok fırsata sahip bir site oluşturun. 5. Kitlenize istediklerini ve beklediklerini verin Şu senaryoyu hayal edin: Ayakkabı satan bir e-ticaret siteniz var. Bir müşteri yeni bir çift koşu ayakkabısına ihtiyaç duyar ve koşucular için en iyi ayakkabıyı Google’da arar.
İlk yorum yapan siz olun