Buna göre, optimizasyon enerjimizin çoğunu burada harcıyoruz. Dönüştürmek! Dönüşüm oranınızı olumsuz etkileyebilecek her türlü faktörü inceliyoruz. Yöntemlerimiz sayesinde, sizi ayağınızdan vurabilecek ve potansiyel müşterilerinizi yanlış yönetebilecek içeriği belirlemek kolaydır. Sizin özel başarınız için en iyi olanı bulmak için, alternatif bağlantıların, iletişim formlarının ve diğer bu tür ayrıntıların sonuçlarını inceleyen A: B testleri gibi işlemler gerçekleştireceğiz. Anlayacağınız gibi, bunların çoğu oldukça teknik. Önceki pasajı tam olarak anlasanız da anlamasanız da, sonraki kısım muhtemelen daha anlaşılır olacaktır. İçeriğinizi Analiz Etmek İçerik analizi. Herhangi bir gerçek SEO uzmanının alan adının büyük bir kısmı. İçeriğinizi aşağıdaki sorular göz önünde bulundurularak inceliyoruz: İçeriğiniz sesli arama uyumlu mu?
İlk yorum yapan siz olun